Nyhet 28 juni 2008 - Nostalgimässan 2008

Allt möjligt finns på mässan, leksaker, plåtskyltar, konfektyr, modelltåg etc!

Eftersom det inte kommit något nytt till samlingen den här veckan så tänkte jag istället visa ett par bilder från när jag var och sålde (se mitt bord här nedanför) på Nostalgimässan i Göteborg i april i år. Det är en vintage-leksaksmässa från början, men har breddats åt lite flera nostalgisamlarområden de senaste åren. Mässan hålls 2 ggr om året i Eriksbergshallen i Göteborg. Nästa mässa är den 28 september. Mer info finns att läsa här:
www.nostalgimassan.se.

Markus
2008-06-28

Den jättetomma lokalen tidigt på morgonen!

Den jättetomma lokalen tidigt på morgonen!

Mina hemliga lådor!

Mina hemliga lådor...

Uppackat!

Uppackat!

Game & Watch, Table Tops, NES, Nintendo samlarprylar m.m!

Det som jag sålde var Game & Watch, Table Tops, NES-spel, Nintendo samlarprylar m.m!

Kommentarer
Postat av: jens persson

Den va en najs loppis:D Eller inte loppis då du står där mxs! Har du kvar nå samlar saker?



ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback