Nyhet 4 mars 2007 - Svensk Nintendo Bergsala reklambroschyr

Sällsynt Bergsala reklambroschyr
Många av de gamla Nintendo broschyrerna ser man rätt så ofta, de flesta återkommer på auktioner, bland samlare och på forum. Men just denna som syns ovan (tror den är från -87 eller -88) har jag aldrig sett innan jag fick tag på den. Köpte den ihop med en Commodore 64 broschyr av en säljare på Tradera som hade haft den sen 80-talet. Båda var i kanonskick vilket är kul! Varför just denna Nintendo broschyr har blivit mer sällan sedd vet jag faktiskt inte. Men desto roligare att samla när man finner dom svåra grejerna! :)

image15

image16

image17

Kommentarer
Postat av: Kreese

Oh, den där broschyren kommer jag ihåg. Den satt jag och dregglade över många gånger...

Säg till om du råkar få en dublett nån gång!

Postat av: Den där Marcus

Fortfarande sned för att jag inte bjöd hem den där... Var helt säker på att den var likadan som den jag redan hade, men det är bara framsidorna som liknar varandra. Antar att din saknar den "Gäller från augusti 1987" som min har på baksidan?

2007-03-06 @ 21:48:58
Postat av: MXS

Tjena Kreese!
Japp, lovar höra av mig om jag får tag på en dublett! (vet att du är lika mkt reklamfreak som mig och Marcus) :-)

hehe.. Marcus du skulle slagit till! :D
Fattar inte varför denna är så svår? Helt obegripligt? Fast kanske ändå inte HELT obegripligt, det är ju trots en av dom allra första Bergsala broschyrerna. (kanske t o m den första?) Jo min saknar årtalet 1987. Fasiken.. du har en som jag vill ha och jag har en som du vill ha! hehe :)

2007-03-08 @ 00:10:49
Postat av: Sol

Det är väl för att roboten inte kom här som de säkert drog in broschyren rätt snabbt igen... :P

2009-07-09 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback