Snake Rattle´n Roll - Nyheter 23 jan 2007

Tuffa maskar med grymt soundtrack!
Nyheten idag är det helschyssta plattformsspelet Snake Rattle´n Roll.
Jag kommer ihåg hur mkt jag spelade detta på NES när jag var liten.
Hur jag tävlade mot kompisen om att käka upp flest gula bollar, vinna bonusbanan, simma ifrån hajen, utmana ödet genom att ta den där prylen som spegelvänder styrkorset etc etc! Oj va skoj man haft med det här spelet! Och soundtracket är ju stenhårt, det sätter sig direkt i huvet..

På bilden ses Mega Drive versionen av spelet, som jag var tvungen att köpa! Det borde vara lika bra och borde ha snäppet vassare grafik än 8-bitaren. Vi får se! Jag ska testa spelet inom kort! :)

Snake Rattle´n Roll - Nyheter 23 jan 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback